Vračila in reklamacije

VRAČILO ARTIKLA V 14 DNEH – Pravica do odstopa od nakupa, vračilo nenošenega/neopranega blaga*

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe.  Potrošniku za odstop ni potrebno navesti razloga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Šapa s.p. se obvezuje, da bo potrošniku  (ki je v predvidenem roku 14 dni, odstopil od pogodbe o nakupu), opravil vračilo že vplačanih sredstev  takoj, ko je to mogoče oz. najpozneje v 30 dni od prejetega sporočila o odstopu.  Če je potrošnik naročeno blago že prejel  in odstopa od pogodbe, ga mora  vrniti na naslov Šapa, Jernej Čater s.p., Kuraltova ulica 10, 4208 Šenčur, v 30 dneh od poslanega sporočila o odstopu.  Prejeto blago mora vrniti neoprano, nenošeno*, nepoškodovano* in v nespremenjeni količini, razen v primeru, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno, ali če se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil potrošnik za to kriv.
O vračilu blaga nas lahko obvestite na info@pralne-plenicke.si.

 

VRAČILO ARTIKLA V 3 TEDNIH  *3-tedenski preizkus pralnih plenic, vračilo nošenega in brezhibnega blaga  – NE VELJA ZA ARTIKLE V AKCIJI

Pralne plenice v naši ponudbi (samo plenice, ne pa tudi dodatki kot so vrečke,blazinice,..prav tako ne velja za že rabljene plenice ali pa artikle v razprodaji) lahko 3 TEDNE od prejetja perete in uporabljate. Če ne boste popolnoma zadovoljni s katero izmed njih, jo lahko pošljete nazaj na lastne stroške. Plenic, oddanih na pošto ali preko kurirja po več kot 3 tednih od njihovega prejetja, ne bomo sprejeli in bodo vrnjene. Ne velja za artikle v akciji.

Vsako gospodinjstvo lahko dotični model ali modele vrne le enkrat. Če ste prav tak model kupili že enkrat prej, in ste ga zdaj ponovno, ga ne morete vrniti v opranem in rabljenem stanju.

Vrnjeni artikli morajo biti čisti in oprani, brez kakršnega koli vonja, madežev, živalskih dlak, lukenj in “muck”. Mokrih in/ali umazanih plenic ne sprejemamo. Plenic in vložkov z madeži ne moremo sprejeti nazaj, zato v času preizkusa priporočamo uporabo pleničnih linerjev iz blaga. Imamo pravico zavrniti izdelke, ki ne bodo v zadovoljivem stanju.

Obrazec (ki ga najdete na naši 1.strani ali pa v email sporočili ob zaključku naročila) izpolnete in pošljete skupaj s plenicami, ki jih želite vrniti. KUPNINO BOSTE PREJELI V OBLIKI DOBROPISA ZA NASLEDNJI NAKUP V NAŠI SPLETNI TRGOVINI. Kodo, ki bo v košarici odštela znesek vrnjenih plenic, boste prejeli preko e-maila.

V primerih, da bomo vrnjene plenice prejeli brez obrazca za vračilo, ali če jih boste vrnili po več kot 3 tednih od prejetja, ali pa če jih boste vrnili v stanju, zaradi katerega jih ne moremo ponovno prodati, vas bomo kontaktirali in vrnjene izdelke zadržali za 1 teden. Poslali vam bomo račun za poštne stroške, da vam jim vrnemo. Če nakazila za potne stroške ne prejmemo v 1 tednu, bomo plenice obdržali.

VEČ O TEM SI PREBERITE TUKAJ – TUKAJ NAJDETE TUDI OBRAZEC ZA VRAČILO

 

GARANCIJA IN STVARNA NAPAKA

Luknje, ki se naredijo v mesecih uporabe in obraba niso stvar garancije. Kljub načetosti bodo pleničke še naprej opravljale svojo funkcijo. Za stvarne napake* ob nakupu me čimprej kontaktirajte. Kontaktirajte me tudi v primeru drugih težav s pleničkami.

*Izdelek ima stvarno napako, če nima:

  • lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  • lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Lahko jo uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, če nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.

Ko uveljavljate stvarno napako na izdelku, lahko sami izbirate med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Zahtevate lahko odpravo napake, zamenjavo blaga z novim, brezhibnim, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega zneska.

VEČ O OBRABI PLENIČK SI PREBERITE TUKAJ

Vkolikor imate kakršnekoli težave z izgledom in funkcionalnostjo plenic, nas pokličite na 040 477 667 ali pa pišite na info@pralne-plenicke.si.  Dosegljiva sem tudi na naši Facebook strani.