Vračila in reklamacije

 

VRAČILO ARTIKLA V 14 DNEH – Pravica do odstopa od nakupa, vračilo nenošenega/neopranega blaga*

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe.  Potrošniku za odstop ni potrebno navesti razloga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Šapa s.p. se obvezuje, da bo potrošniku  (ki je v predvidenem roku 14 dni, odstopil od pogodbe o nakupu), opravil vračilo že vplačanih sredstev  takoj, ko je to mogoče oz. najpozneje v 30 dni od prejetega sporočila o odstopu.  Če je potrošnik naročeno blago že prejel  in odstopa od pogodbe, ga mora  vrniti na naslov Šapa, Jernej Čater s.p., Kuraltova ulica 10, 4208 Šenčur, v 30 dneh od poslanega sporočila o odstopu.  Prejeto blago mora vrniti neoprano, nenošeno*, nepoškodovano* in v nespremenjeni količini, razen v primeru, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno, ali če se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil potrošnik za to kriv.
O vračilu blaga nas lahko obvestite na info@pralne-plenicke.si.

 

VRAČILO ARTIKLA V 30 DNEH  *30-dnevni preizkus pralnih plenic, vračilo nošenega in brezhibnega blaga

Pralne plenice v naši ponudbi (samo plenice, ne pa tudi dodatki kot so vrečke,blazinice,..prav tako ne velja za že rabljene plenice ali pa artikle v razprodaji) lahko 30 DNI od prejetja perete in uporabljate. Če ne boste popolnoma zadovoljni s katero izmed njih, jo lahko pošljete nazaj na lastne stroške. Plenic, oddanih na pošto ali preko kurirja po več kot 30 dneh od njihovega prejetja, ne bomo sprejeli in bodo vrnjene.

Vsako gospodinjstvo lahko dotični model ali modele vrne le enkrat. Če ste prav tak model kupili že enkrat prej, in ste ga zdaj ponovno, ga ne morete vrniti v opranem in rabljenem stanju.

Vrnjeni artikli morajo biti čisti in oprani, brez kakršnega koli vonja, madežev, živalskih dlak, lukenj in “muck”. Mokrih in/ali umazanih plenic ne sprejemamo. Plenic in vložkov z madeži ne moremo sprejeti nazaj, zato v času preizkusa priporočamo uporabo pleničnih linerjev iz blaga. Imamo pravico zavrniti izdelke, ki ne bodo v zadovoljivem stanju.

Obrazec (ki ga najdete na naši 1.strani ali pa v email sporočili ob zaključku naročila) izpolnete in pošljete skupaj s plenicami, ki jih želite vrniti. KUPNINO BOSTE PREJELI V OBLIKI DOBROPISA ZA NASLEDNJI NAKUP V NAŠI SPLETNI TRGOVINI. Kodo, ki bo v košarici odštela znesek vrnjenih plenic, boste prejeli preko e-maila.

V primerih, da bomo vrnjene plenice prejeli brez obrazca za vračilo, ali če jih boste vrnili po 30 dneh od prejetja, ali pa če jih boste vrnili v stanju, zaradi katerega jih ne moremo ponovno prodati, vas bomo kontaktirali in vrnjene izdelke zadržali za 1 teden. Poslali vam bomo račun za poštne stroške, da vam jim vrnemo. Če nakazila za potne stroške ne prejmemo v 1 tednu, bomo plenice obdržali.

VEČ O TEM SI PREBERITE TUKAJ – TUKAJ NAJDETE TUDI OBRAZEC ZA VRAČILO

 

GARANCIJA IN STVARNA NAPAKA

Luknje, ki se naredijo v mesecih uporabe in obraba niso stvar garancije. Kljub načetosti bodo pleničke še naprej opravljale svojo funkcijo. Za stvarne napake* ob nakupu me čimprej kontaktirajte. Kontaktirajte me tudi v primeru drugih težav s pleničkami.

*Izdelek ima stvarno napako, če nima:

  • lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  • lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Lahko jo uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, če nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.

Ko uveljavljate stvarno napako na izdelku, lahko sami izbirate med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Zahtevate lahko odpravo napake, zamenjavo blaga z novim, brezhibnim, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega zneska.

VEČ O OBRABI PLENIČK SI PREBERITE TUKAJ

Vkolikor imate kakršnekoli težave z izgledom in funkcionalnostjo plenic, nas pokličite na 040 477 667 ali pa pišite na info@pralne-plenicke.si.  Dosegljiva sem tudi na naši Facebook strani.