Dostava

Pralne pleničke

Dostava

Dostava – Za nas pakete po Sloveniji dostavljata Pošta ali GLS, v tujino pa pošiljamo z različnimi kurirskimi službami. Slovenske pošiljke prejmete že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Artikli gredo na pot v najkrajšem možnem času. Pošljemo po pošti ali kurirski službi ali pa se dogovorimo za osebni prevzem. Prav tako nas lahko po dogovoru obiščete in se na lastne oči prepričate, zakaj so naše pralne plenice zakon! 🙂

 

CENIK ZA SLOVENIJO (pod 50,00€) – NAD 50€ BREZPLAČNA DOSTAVA!

Teža pošiljke

Cena z DDV (v evrih)

0 – 40kg

 3,50 € (pod 50€ nakupa)

CENIK ZA EU (GLS ali druge dostavne službe)

Teža pošiljke – Država pošiljanja

Cena z DDV (v evrih)

0 – 40kg – Avstrija, Hrvaška, Slovaška

7,00 €

0 – 40kg – Bosna in Hercegovina, Češka, Madžarska, Belgija, Nemčija, Nizozemska, Poljska

9,00 €

0 – 40kg – Bolgarija, Irska, Litva, Velika Britanija, Danska, Italija, Luksemburg, Portugalska, Romunija, Francija, Grčija, Srbija

13,00 €

0 – 40kg – Švedska, Estonija, Finska, Latvija, Španija

16,00 €

0 – 40kg – Norveška, Švica

30,00 €

0 – 40kg – Portugalski otoki

35,00 €

 

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije in GLS (in obhodnega časa poštarja/kurirja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite. V tem primeru bomo artikel odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja